Wyjazdy narciarskie – jak rezerwować ?

Jak szybko zarezerwować wyjazd?

Zadzwoń: 94 311 58 25 lub Wyślij Maila: ania@YetiClub.pl lub Skorzystaj z Formularza i podaj nam swój numer telefonu, a oddzwonimy w ciągu maksymalnie 24 h (w dni robocze)

 

  • – Sprawdź nasze propozycje na rodzinne wyjazdy narciarskie z przedszkolem  i wybierz najlepszy wyjazd dla siebie  —>>
  • – Kliknij przycisk zapytaj – zarezerwuj – w prawym dolnym rogu – w formularzu zapytania wpisz: wybrany termin, miasto wyjazdowe i podaj dane osób: imiona i nazwiska, daty urodzenia oraz adres wszystkich osób i telefon kontaktowy pod którym będziemy mogli się z Tobą skontaktować. Nie zapomnij też o aktualnym adresie e-mail.
    Wszystkie dane możesz przesłać również mailem na adres biuro@yeticlub.pl –>>
  • – zwrotnym mailem prześlemy komplet dokumentów  i gotowe do podpisania umowy zgłoszenia z naliczonymi zniżkami za dzieci oraz dopłatami za np. miejsce wsiadania —>>
  • – sprawdź czy wszystkie dane na umowie się zgadzają, podpisz umowę i odeślij na podany nr faksu lub na adres email po zeskanowaniu —>>
  • – wpłać zaliczkę na podany na umowie nr konta – kwota zaliczki wyszczególniona będzie na umowie —>>
  • – na 30 dni dokonaj dopłaty do całości —>>
  • – na ok. 2-5 dni przed wyjazdem prześlemy drogą mailową informacje dotyczące wyjazdu lub voucher hotelowy (jeśli takowy jest wymagany przy danym wyjeździe narciarskim)
  • – Spakuj się i ciesz się białym szaleństwem na najlepszych imprezach narciarskich

 

Przedszkola Narciarskie 2018
Przedszkola Narciarskie 2022 – zobacz nową ofertę – Szwajcaria, Włochy i Austria

 

Dodatkowe informacje na temat procesu rezerwacji:

Krok 1:

W celu znalezienia oferty odpowiadającej Państwa potrzebom proponujemy skorzystać z wyszukiwarki zamieszczonej na stronie głównej lub otworzyć link z konkretną nazwą kategorii np. Włochy – Folgaria – znajdziecie tam wszystkie, oferowane wyjazdy narciarskie ze szkoleniami dla danego kierunku.  Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami oferty, terminami, informacjami co zawarte jest w cenie oraz warunkami uczestnictwa. Wszystkie informacje znajdują się przy opisie imprezy – dostaniecie je również w załączniku wraz z umową zgłoszenia

Proszę pamiętać, że dokonanie rezerwacji i/lub dokonanie wpłaty za rezerwację jest jednoznaczne z akceptacją powyższych warunków.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań możecie Państwo skorzystać z:

Biura Obsługi Klienta:
e-mail: ania@yeticlub.pl
tel. 94 311 58 25 lub 882 007 650

Wszelkie rezerwacje wyjazdów narciarskich dokonane na stronie mają charakter zapytania ofertowego. Rezerwacja wiążąca następuje dopiero po podpisaniu odesłanej z naszej strony umowy i dokonaniu wpłaty w wyznaczonym terminie – obowiązuje data zaksięgowania środków na koncie. Organizatorem wyjazdów z YetiClub.pl jest Allegra M.Palejczyk, P.Kryszko, Sp.J  – wpis do rejestru Organizatorów Turystyki prowadzony przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego nr 34/11

Krok 2:

1/ W przypadku znalezienia odpowiedniej oferty i decyzji co do wyjazdu prosimy o wysłanie   formularza z zapytaniem  – prosimy zwrócić szczególną uwagę aby formularz zawierał prawidłowe dane jak adres, adres e-mail oraz numer telefonu. Nieprawidłowe dane lub ich brak mogą uniemożliwić nam skuteczny kontakt z Państwem w celu np potwierdzenia rezerwacji lub poinformowania o ewentualnych zmianach itp

2/ Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w ciągu kilku godzin (w przypadku dużej ilości rezerwacji maksymalnie 12-24 godzin roboczych) i prześlemy niezbędne dokumenty. W przypadku braku odpowiedzi w wyznaczonym terminie prosimy o kontakt z biurem gdyż oznacza to najprawdopodobniej, że Państwa zamówienie do nas nie dotarło.

3/ Jeżeli dane będą niewystarczające lub zamówienia w całości lub części nie będziemy w stanie zrealizować np. z powodu braku miejsc w danym terminie skontaktujemy się z Państwem e-mailowo lub telefonicznie ustalając dalszy sposób postępowania lub proponując imprezy alternatywne.

Krok 3:

1/ Aby rezerwacja nie wygasła, należy dokonać płatności na podane na umowie zgłoszenia konto oraz odesłać podpisaną umowę wraz z kopią dowodu wpłaty na faks lub adres e-mail.
W treści przelewu prosimy wpisać: imię i nazwisko Klienta, numer umowy oraz kierunek wyjazdu i datę.

 

2/ Terminy i warunki płatności za wybraną imprezę są każdorazowo wyszczególnione na umowie i wynoszą zazwyczaj:
Jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostało więcej niż 30 dni, to:

  • – wpłata I raty w wysokości określonej na umowie (min. 35% wartości) powinna zostać dokonana w terminie 24-48 godzin, chyba że strony ustaliły inny termin wpłaty i widnieje on na umowie zgłoszenia.
  • – wpłata pozostałej części należności powinna zostać dokonana w terminie do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy lub w terminie określonym na Umowie-Zgłoszeniu.

Jeżeli do rozpoczęcia imprezy pozostało mniej niż 30 dni wymagana jest wpłata całej należności w terminie podanym na umowie zgłoszenia.

3/ Zasady ewentualnej rezygnacji z wyjazdu są zawsze dokładnie określone w Warunkach Uczestnictwa dostępnych przy opisie każdej imprezy i wysyłanej razem z umową.

Krok 4:

Dokumenty podróży:

  • (1) w przypadku imprez z dojazdem własnym: skierowanie – voucher e-mailem itp. na ok. 2-3 dni przed rozpoczęciem imprezy. Przy niektórych imprezach zakwaterowanie odbywać się może wyłącznie na podstawie umowy zgłoszenia.
  • (2) w przypadku imprez autokarowych: dokumentem podróży jest otrzymana umowa zgłoszenia. Informacje dotyczące godzin wyjazdu i miejsca zbiórek prosimy potwierdzić na ok. 2-5 dni przed wyjazdem.

Państwa dane podawane przy rezerwacji służą wyłącznie do celów jej opracowania. Dane te nie są udostępniane żadnym podmiotom nie zaangażowanym bezpośrednio w organizację Państwa wypoczynku.

Zapytanie kierowane drogą mailowa mogą być rejestrowane i w sytuacji wystąpienia zmian np zwolnienia się miejsc na danej imprezie możecie zostać o tym fakcie poinformowani ponownie.

Życzymy Państwu udanego wypoczynku i zapraszamy na najlepsze, rodzinne wyjazdy narciarskie z Yeti Club :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.