Wysłałem rezerwację lub zapytanie i nie dostałem odpowiedzi

Jeżeli wysłaliście Państwo zapytanie drogą mailową lub poprzez formularz znajdujący się w serwisie Yeti Club, i w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych od dokonania rezerwacji nie otrzymaliście Państwo żadnej odpowiedzi prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Yeti Club.

Zwróćcie Państwo również uwagę na poprawność wprowadzonego danych – szczególnie adresu e-mail i telefonu kontaktowego oraz ustawienia swojego programu pocztowego. Może się zdarzyć, że  silnie ustawiony filtr antyspamowy zablokuje przychodzącą od nas wiadomość lub błędne dane uniemożliwią nam kontakt z Państwem. Zobacz również: Jak rezerwować

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Włoski Tydzień8-17.12.2019!

Wyjazdy narciarskie z polskimi szkółkami na Kronplatz -we wszystkich terminach - z dodatkowym rabatem - 50 zł/os - nawet 200 zł za pokój (zniżka nie obejmuje dzieci w stałej cenie) - zobacz

Zestawienie wolnych miejsc na wyjazdy na ferie mazowieckie - zobacz