Wysłałem rezerwację lub zapytanie i nie dostałem odpowiedzi

Jeżeli wysłaliście Państwo zapytanie drogą mailową lub poprzez formularz znajdujący się w serwisie Yeti Club, i w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych od dokonania rezerwacji nie otrzymaliście Państwo żadnej odpowiedzi prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Yeti Club.

Zwróćcie Państwo również uwagę na poprawność wprowadzonego danych – szczególnie adresu e-mail i telefonu kontaktowego oraz ustawienia swojego programu pocztowego. Może się zdarzyć, że  silnie ustawiony filtr antyspamowy zablokuje przychodzącą od nas wiadomość lub błędne dane uniemożliwią nam kontakt z Państwem. Zobacz również: Jak rezerwować

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdzamy nasze ośrodki dlatego w dniach 4-6.10 nasze biuro będzie nieczynne!

Na wszystkie zapytania odpowiemy w czwartek - 7.10.2021