Wysłałem rezerwację lub zapytanie i nie dostałem odpowiedzi

Jeżeli wysłaliście Państwo zapytanie drogą mailową lub poprzez formularz znajdujący się w serwisie Yeti Club, i w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych od dokonania rezerwacji nie otrzymaliście Państwo żadnej odpowiedzi prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Yeti Club.

Zwróćcie Państwo również uwagę na poprawność wprowadzonego danych – szczególnie adresu e-mail i telefonu kontaktowego oraz ustawienia swojego programu pocztowego. Może się zdarzyć, że  silnie ustawiony filtr antyspamowy zablokuje przychodzącą od nas wiadomość lub błędne dane uniemożliwią nam kontakt z Państwem. Zobacz również: Jak rezerwować

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowa oferta na wyjazdy narciarskie z dziećmi i przedszkola narciarskie 2021 JUŻ JEST!

  • - tylko 10 % zaliczki
  • - gwarancja zwrotu 100% wpłat w przypadku rezygnacji aż do 14 dni przed wyjazdem - bez podawania powodu rezygnacji
  • - szybki zwrot środków w przypadku rezygnacji (bez voucherów czy odrocznych terminów)

Dotyczy rezerwacji dokonanych do końca października i wyjazdów do oznaczonych hoteli klubowych we Włoszech i Austrii - szczegóły programu Bezpieczna Rezerwacja - zobacz