Jak dostanę dokumenty potwierdzające wyjazd narciarski i rezerwację ?

Dokumenty potwierdzające rezerwację

Po dokonaniu rezerwacji komplet dokumentów wysyłamy na wskazany adres e-mail. W załącznikach znajdziecie podpisaną z naszej strony umowę zgłoszenia, ogólne warunki uczestnictwa oraz inne druki – zależne od zarezerwowanego wyjazdu np karta zdrowia w przypadku obozów narciarskich. W treści maila znajdować się będzie informacja o terminie obowiązywania rezerwacji, numer konta do dokonania wpłaty oraz szczegółowe informacje na temat dalszych kroków – zobacz też: Jak rezerwować

Umowę znajdującą się w załączniku należy wydrukować i odesłać do nas mailem lub faksem.

 

Dokumenty potwierdzające wyjazd narciarski

Dokumentami potwierdzającymi wyjazd narciarski mogą być: umowa zgłoszenia, voucher hotelowy ( w przypadku wyjazdów narciarskich z dojazdem własnym) lub potwierdzenie rezerwacji. Wszystkie dokumenty przesyłane są drogą mailową.

Zobacz nasze wyjazdy narciarskie

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Czy rezerwację zrobioną poprzez stronę Yeti Club można anulować ?

Do momentu wpłaty zaliczki i podpisania umowy rezerwacje dokonane na stronie Yeti Club lub mailowo możemy dowolnie modyfikować. Brak wpłaty w terminie określonym umową skutkować będzie jej automatycznym anulowaniem.

W momencie wpłaty i/lub po podpisaniu umowy zasady anulacji i związane z tym koszty każdorazowo określone są w warunkach uczestnictwa, których treść dostępna jest przy każdej imprezie.

Dodatkowo radzimy wykupić ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z wyjazdu narciarskiego z przyczyn medycznych. Ubezpieczenie pozwala odzyskać nawet 100 % kosztów poniesionych w związku z rezygnacją z imprezy z powodu choroby, pobytu w szpitalu czy choroby najbliższych osób. Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu narciarskiego obsługiwane jest przez TU Europa.

Co będzie jeśli okaże się, że na zarezerwowanym wyjeździe narciarskim nie ma wolnych miejsc ?

W takiej sytuacji skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie i podamy możliwe terminy lub imprezy alternatywne.

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Rezerwacja dodatkowych usług na Yeti Club

W jaki sposób dokonać rezerwacji dodatkowych świadczeń na Yeti Club  ?

Aby zarezerwować dodatkowe usługi np ubezpieczenie od kosztów rezygnacji prosimy o zaznaczenie w uwagach, jakie usługi dodatkowe i dla ilu osób chcielibyście Państwo zarezerwować. O ile usługi takie będą jeszcze dostępne zostaną dopisane do odsyłanej do Państwa umowy, a cena ostateczna zostanie skorygowana o ich wartość. Lista dodatkowych świadczeń możliwych do zarezerwowania oraz ich ceny są każdorazowo wymienione w opisie imprezy.

W jaki sposób dokonać na Yeti Club rezerwacji dla osób, którym przysługuje rabat ?

W przypadku rezerwacji wyjazdu narciarskiego dla rodziny składającej się z osób dorosłych i dzieci, którym przysługuje rabat, prosimy o podanie dokładnych dat urodzenia wszystkich uczestników.  Na odsyłanej umowie naliczymy odpowiednie zniżki dla dzieci. W przypadku problemów z kalkulacją ostatecznej ceny prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dodatkowe informacje o zasadach rezerwacji wyjazdów narciarskich znajdują się w dziale: Jak rezerwować

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Wysłałem rezerwację lub zapytanie i nie dostałem odpowiedzi

Jeżeli wysłaliście Państwo zapytanie drogą mailową lub poprzez formularz znajdujący się w serwisie Yeti Club, i w ciągu maksymalnie 48 godzin roboczych od dokonania rezerwacji nie otrzymaliście Państwo żadnej odpowiedzi prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Yeti Club.

Zwróćcie Państwo również uwagę na poprawność wprowadzonego danych – szczególnie adresu e-mail i telefonu kontaktowego oraz ustawienia swojego programu pocztowego. Może się zdarzyć, że  silnie ustawiony filtr antyspamowy zablokuje przychodzącą od nas wiadomość lub błędne dane uniemożliwią nam kontakt z Państwem. Zobacz również: Jak rezerwować

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Dokonałem rezerwacji wyjazdu narciarskiego i co dalej ?

Rezerwacja wyjazdu narciarskiego

Po dokonaniu rezerwacji wyjazdu narciarskiego – wysłaniu formularza kontaktowego trafia ona do naszego Biura Obsługi Klienta. W przypadku dysponowania wolnymi miejscami odsyłamy na wskazany adres e-mailowy gotową umowę zgłoszenia wraz z kontem do dokonania wpłaty. W przypadku braku miejsc lub niejasności kontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie proponując imprezy alternatywne. Dodatkowe informacje o zasadach rezerwacji znajdują się w dziale: Jak rezerwować

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Czy wszystkie terminy wyjazdów narciarskich są dostępne ?

Informacje o wolnych miejscach na poszczególnych wyjazdach narciarskich znajdują się w tabelkach z terminami – przy opisach poszczególnych imprez. Dokładamy wszelkich starań, aby dane te były jak najbardziej aktualne. W związku z dużą ilością rezerwacji i sprzedażą miejsc również w naszych biurach mogą zdarzyć się sytuacje, kiedy miejsca na daną imprezę lub konkretne pokoje zostaną wyprzedane, a informacji tej nie będzie jeszcze w systemie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do wolnych miejsc lub pokoi na konkretnej imprezie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pomocą formularza rezerwacji, poczty e-mail lub telefonicznie.

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Czy oferowane wyjazdy narciarskie przeznaczone są tylko dla rodzin z dziećmi ?

Wyjazdy narciarskie dla wszystkich

Nie, nie, nie :) Wszystkie wyjazdy narciarskie na stronie Yeti Club przeznaczone są dla osób kochających białe szaleństwo i dobrą zabawę, bez względu czy jadą sami, ze znajomymi czy z dziećmi. W zależności od charakteru imprezy i jej terminu jeżdżą z nami osoby w różnym wieku i różnym składzie osobowym. Terminy sylwestrowe i free ski to często wyjazdy studentów, grup znajomych, przyjaciół, ale i indywidualnych miłośników jednej lub dwóch desek. W ofercie mamy również imprezy dla „singli” oraz typowe kursy narciarskie i snowboardowe zakończone egzaminem.

Wyjazdy narciarskie z przedszkolem narciarskim dla rodzin z dziećmi

Natomiast prawdą jest, że szczególnie w okresie ferii zimowych, dzięki oferowanym programom szkółek narciarskich i przedszkoli dla dzieci nasze wyjazdy narciarskie  z przedszkolem chętnie wybierają osoby z dziećmi i całe rodziny. Wychodzimy z założenia, że wyjazd z dziećmi nie musi oznaczać konieczności rezygnowania z własnej jazdy czy dobrej zabawy :) Więcej informacji o wyjazdach narciarskich z przedszkolem i ich programach znajdziecie w opisach programów przedszkoli narciarskich

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi:


Czy ceny wyjazdów narciarskich są kompletne ?

Przy każdym wyjeździe narciarskim staramy się jak najdokładniej podać dokładną cenę, świadczenia dodatkowe oraz koszty, z którymi należy się liczyć na wyjeździe np. koszty karnetów narciarskich, kaucje za apartament, sprzątanie końcowe itp. Może się zdarzyć, że będziecie Państwo zainteresowani dodatkowymi świadczeniami jak np. wyjazd z danego miasta, dodatkowe ubezpieczenie, które nie są wliczone w podstawową cenę imprezy. W takim wypadku, pełna cena wybranego wyjazdu narciarskiego wraz ze wszystkimi zarezerwowanymi świadczeniami dodatkowymi znajdować się będzie na umowie zgłoszenia, którą dostaniecie zwrotnym e-mailem po dokonaniu rezerwacji.

Ceny wyjazdów narciarskich z przedszkolem narciarskim

Prosimy również zwrócić uwagę na to, czy ceny wyjazdów narciarskich, które będziecie Państwo oglądali zawierają już szkolenia narciarskie i przedszkola narciarskie dla dzieci. Przy hotelach klubowych wszystkie zajęcia narciarskie, szkolenia narciarskie dla dzieci i dorosłych oraz przedszkola narciarskie i opieka nad dziećmi jak i wieczorne animacje wliczone są w cenę wyjazdu ! Wyjazdy rodzinne odbywające się w hotelach klubowych oznaczone są specjalną ikoną i są odpowiednio opisane.

zobacz ceny wyjazdów narciarskich ze szkółkami i przedszkolami wliczonymi w cenę wyjazdu

  Kategoria:
  Komentarze: Brak

Tagi: